ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

آموزش نحوه استفاده از کپسول پودروگاز

خدمات مشاوره و آموزشی

آموزش نحوه استفاده از کپسول پودروگاز

با توجه به این که حادثه هیچ گاه خبر نمی کند، هنگام بروز آتش سوزي در ساختمان ها يکي از مشکلاتي که براي برخي از افراد و ساکنین به وجود مي آيد عدم تسلط به استفاده درست از کپسول های آتش نشاني می باشد که از آن ها استفاده صحیح و بهینه نمي کنند. با آموزش نحوه استفاده از کپسول پودروگاز که مناسب اطفاء چه نوع حریقی می باشد هر شخصي طرز استفاده از این نوع کپسول آتش نشاني را آموزش می بیند تا در زمان حادثه بتواند آگاهانه و سریع تر عمل کند و واکنش صحیح نشان دهد.

در زمان وقوع آتش سوزی در ساختمان ها باید خونسردي خود را حفظ کنید چرا که حوادث ناگوار زيادي در اثر عجله و بي احتياطي، زمين خوردن، افتادن کپسول آتش نشاني بر روي پا و يا اندام هاي ديگر بدن و برخورد با ديگر افراد و… صورت گرفته است. 

کپسول های آتش نشاني حاوی پودر و گاز از جمله خاموش کننده هاي پر کاربرد در ايمني منازل و محيط کار هستند. اين نوع کپسول های آتش نشاني مناسب خاموش کردن انواع حریق ها از جمله حریق جامدات، فلزات قابل اشتعال، مشتقات نفتي و غیره می باشند. اين خاموش کننده ها يک پوسته محافظ  تشکيل مي دهند که آتش را از بين مي برد و از پخش آن جلوگيري مي کند. آنها عموما ارزان قیمت و در وزن های مختلف وجود دارند.

کارشناسان ایمنی و فنی ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای از ساختمان ها، کلیه آموزش های لازم جهت آشنایی و نحوه استفاده از کپسول های آتش نشانی حاوی پودر و گاز و موارد مصرف آن ها را به افراد و ساکنین ارائه می دهند تا علاوه بر اینکه در زمان اطفاء حریق، از آسیب رسیدن به افراد و وسایل و تجهیزات مشتعل جلوگیری می گردد، خیال شما از کنترل اوضاع و انجام اقدامات به موقع در زمان وقوع آتش سوزی های احتمالی نیز آسوده خواهد شد.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و آموزش استفاده از کپسول های آتش نشانی حاوی پودروگاز و موارد مصرف آن ها در ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت