ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

طرح همیار ایمنی ساختمان

طرح همیار ایمنی ساختمان

در این متن قصد داریم طرح همیار ایمنی ایمن تیک را به مدیران و ساکنین ساختمان ها و سازمان ها معرفی نماییم:

طرح همیار ایمنی ساختمان یکی از طرحهای ایمن تیک میباشد که بار بزرگی را در حوزه سرویس و پشتیبانی سیستم های ایمنی از روی دوش مدیر ساختمان بر میدارد. و مشکلات عدیده و دغدغه های مدیر ساختمان در این خصوص را کم میکند. و همچنین باعث میشود ساختمان و افراد ساکن در آن از خطرات احتمالی در امان باشند.

با وجود ایمن تیک دیگر نگران نباشید،  با خدمات بی نظیر طرح همیار ایمنی ساختمان همیشه ساختمان شما ایمن خواهد بود.

طرح همیار ایمنی ساختمان به منظور حفظ سلامت و آماده به کار بودن تجهیزات و سیستم های ایمنی ، رصد خطرات و شـناخت نقاط حساس هر ساختـمان شکل گرفته است .

در این طرح با بازرسی فنی بصورت دوره ای و اتکا به خلاقیت، نوآوری، دانش، قانون مداری از تکنولوژی و ابزار دقیق مهندسی کمک میگیریم. که نتیجه آن افزایش سطح ایمنی ساختمانهای در حال بهره برداری خواهد بود. 

در ایمن تیک یک ساختار برنامه ریزی شده به منظور افزایش ایمنی و کاهش و جلوگیری از حوادث ناگوار در ساختمانها مانند برق گرفتگی، سقوط از ارتفاع، حریق، نشت گاز، انفجار و ... ایجاد کرده ایم.

در طرح همیار ایمنی ساختمان تمامی امکانات و تجهیزات ایمنی از درب ورودی ساختمان تا پشت بام تحت کنترل و بازرسی دوره ای قرار میگیرند.

مزایای طرح همیار ایمنی ساختمان ایمن تیک

شما مدیر ساختمان عزیز علاوه بر هزینه مکرر که بابت تعمیرات احتمالی سیستم های ایمنی دارید، معمولا نسبت به سلامت حرفه ای و اخلاقی افراد سرویسکار هیج گونه اطلاعی ندارید. و این باعث صرف هزینه بیشتر و هدر رفت زمان و انرژی شما میشود.

ایمن تیک با ارائه طرح همیار ایمنی ساختمان این کار رو برای مدیران عزیز راحت نموده. و با ایجاد یک تیم متعهد و متخصص، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به همه نیازهای شما در این حوزه میباشد 

طرح همیار ایمنی ساختمان ایمن تیک با حساسیت بالا بر اساس بازرسی دوره ای و منظم میباشد. و در راستای ایجاد آرامش و آسایش، ایمنی و امنیت ساکنین و مدیران ساختمان به منظور کاهش دغدغه آنان طراحی شده است.

ایمن تیک طی قراردادی که با ساختمان شما منعقد میکند، از کلیه سیستم های ایمنی آن بازدید دوره ای مینماید. و با خدمات تعمیر و نگهداری پیشگیرانه ای که انجام میدهد باعث میشود از طرفی حوادث و خرابی و هزینه تعمیر و نگهداری از این سیستم ها کاسته شود. و از طرف دیگر، عمر تجهیزات و سیستم های ایمنی افزایش پیدا کند.

در این بازدید ها که هر سه ماه یکبار انجام میشود، کارشناسان فنی ایمن تیک کلیه تجهیزات سیستم های ایمنی را از درب ورودی ساختمان تا پشت بام بررسی میکنند. و تمام مشکلات را شناسایی و رفع عیب خواهند کرد.

و اگر بین زمان دوره بازدیدها هم مشکلی برای شما پیش بیاد فقط کافیست در پنل کاربری ساختمان خود، یه درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ایمن تیک فورا به محل شما اعزام شوند و مشکل را رفع کنند.

مشاهده تعرفه و خرید طرح 

سامانه مدیریت یکپارچه کنترل فنی و ایمنی (IMENTIK - PANEL)

یک سامانه و پلتفرم جامع آنلاین چند سویه بوده و امکانی مهم را شکل داده. تا تمامی شهروندان بتوانند درخواستهای بازدید  ایمنی و مشکلات ساختمان یا سازمان خود را در پنل کاربری مربوطه ثبت نمایند.

ایمن تیک با ایجاد یک پلتفرم چند سویه امکانات بسیار ایده آل و کاربر پسند را برای تمامی شهروندان فراهم نموده است. که فقط کافیست ثبت درخواست اولیه از سوی شهروندان در این سامانه ثبت گردد.

در این راستا تیم پشتیبانی سامانه، درخواست خدمات از طرف کاربر را مشاهده میکنند و به کارشناسان تیم عملیاتی شهر مورد نظر اعلام مینمایند. و کارشناسان فوق اقدامات لازم در خصوص موضوع درخواستی کاربران را انجام و گزارش مربوطه را در سامانه جهت مشاهده و اطلاع کاربران ثبت خواهند کرد.

قابل توجه میباشد که کلیه فرآیند از شروع تا پایان کار در پنل کاربری توسط تیم پشتیبانی، کاربران و کارشناسان قابلیت رهگیری و پیگیری دارد.

همچنین در پنل کاربری ساختمان شما کلیه سوابق لوازم مصرفی، گزارشات بازدید، صورت جلسات و صورت حسابهای مالی ثبت شده و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مشخصات فنی سامانه

1- برنامه نویسی تحت وب.

2- دارای رویکرد کاربر محور و به صورت پلتفرم چند سویه.

3- قابلیت دسترسی از طریق کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه.

4- دارای سرور اختصاصی.

5- دارای دسترسی تیم پشتیبانی جهت مانیتورینگ درخواستها و ارجاع به کارشناسان مربوطه.

6- خدمت رسانی با عملکرد 7/24 بصورت شیفت فعال.

7- دارای دسترسی مدیران یا نمایندگان ساختمانهای مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری جهت ثبت درخواست و پیگیری سفارشات و یا مشاهده وضعیت ایمنی در ساختمان.

8- دارای دسترسی کارشناسان عملیاتی جهت اطلاع و اقدامات لازم در راستای درخواستهای ارجاع شده و ثبت گزارشهای مورد نظر.

9- دارای قابلیت گزارش گیری در خصوص سوایق بازدیدها، صورتجلسات، صورت هزینه ها و لوازم مصرفی.

سامانه مدیریت یکپارچه کنترل فنی و ایمنی شرکت ایمن تیک، کمک شایانی به مدیر ساختمان نموده و بار مهمی از دوش او بر میدارد. و این امکان را به مدیر میدهد که به همراه دیگر ساکنین ساختمان در رفاه و آسایش بدون دغدغه خاطر زندگی آرامی داشته باشد.

معرفی طرح همیار ایمنی ساختمان ایمن تیک

هر ساختمان، محلی برای زندگی و یا کسب درآمد افراد و ساکنان آن بوده و یک سرمایه ملی میباشد. بحث ایمنی در ساختمان یک ضرورت جدیست که باید مد نظر تمام ساکنین و مدیران قرار بگیرد.

نداشتن یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه یا عدم کنترل و انجام بازرسی‌ ادواری از تاسیسات و تجهیزات ایمنی ساختمان خطرناک میباشد.

شرکت ماندگار بنای شمس طاها به شماره ثبت 37608 میباشد. که با نام تجاری " ایمن تیک " در راستای کنترل وضعیت فنی و ایمنی ساختمانها، اقدام به ایجاد طرح ایمن تیک نموده است.

ایمن تیک با کاهش ضریب بـروز خسارات احتمالی و حوادث ناگوار گامی بلند در ایمنی ساختمانها طی نموده. و با ارائه مشاوره و آموزش نکات مهم به ساکنین و مدیران ساختمان از هزینه تعمیرات و مصارف انرژی خواهد کاست. ما در ایمن تیک از ابزار دقیق مهندسی نوین و تخصص تیمهای فنی و کارشناسان خبره استفاده و بهره گرفته ایم. و تمامی امکانات و تجهیزات ایمنی ساختمان را تحت کنترل و بازرسی قرار میدهیم.

خدمات طرح همیار ایمنی ساختمان ایمن تیک

در طرح همیار ایمنی ساختمان، ایمن تیک محیطی خاص و حرفه ای ایجاد نموده که دسترسی به آن سریع و آسان میباشد. و با سرلوحه قرار دادن صداقت و دقت در کار و ارائه خدمات فنی و ایمنی متنوع و مطلوب همراه میباشد. ایمن تیک توسط افراد ماهر و مجرب در راستای صرفه جویی در زمان، تمام امور فنی در حوزه ایمنی ساختمان شما را انجام خواهد داد. و به منظور کم کردن خسارات و دغدغه مدیران و ساکنان محترم تلاش مینماید.

به عنوان مثال سیستم اعلام حریق ، سیستم اطفاء حریق، وضعیت سیستم ارت ، وضعیت دودکشها ، وضعیت استحکام نرده و حفاظهای ایمنی، وضعیت لغزندگی سطوح تردد در ساختمان از درب ورودی تا پشت بام مطابق چک لیست موارد ایمنی موجود در سامانه توسط کارشناسان مربوطه تحت کنترل و بازرسی قرار میگیرند.

در روز بازدید معایب و خرابی سیستمهای ایمنی شناسایی شده و در همان روز رفع عیب میگردند. سپس گزارشهای مربوطه به صورت آنلاین در پنل کاربری مربوط به آن ساختمان یا سازمان در سامانه مدیریت یکپارچه کنترل فنی و ایمنی ساختمان ایمن تیک قرار میگیرد.

در طرح همیار ایمنی ساختمان کارشناسان ایمن تیک اقدام به آموزش بهره برداران و ساکنین در خصوص نحوه کارکرد تجهیزات ایمنی موجود در ساختمانها مینمایند. و به مدیران و ساکنین ساختمان به صورت آنلاین و تلفنی به صورت 24 ساعته مشاوره لازم و راهکار مناسب در خصوص نحوه استفاده از سیستم های ایمنی را ارائه خواهند داد.

نباید تصور کنیم که حادثه فقط برای دیگران اتفاق می افتد

موارد تحت بازدید و پشتیبانی در طرح همیار ایمنی ساختمان ایمن تیک

                   بررسی سیستم ارت ساختمان         بررسی وضعیت دودکش ها        
  بررسی سیستم اعلام حریق                           بررسی سیستم اطفاء حریق                          
                                         بررسی لغزندگی سطوح تردد                             آموزش عملی به ساکنین                      
  بررسی استحکام نرده ها    پشتیبانی 24 ساعته                              

 

  ایمنی شما اولین اولویت ایمن تیک است

مدیران ساختمان و کلیه شهروندان میتوانند با مراجعه به سایت ایمن تیک و یا تماس با شرکت در راستای رفاه و ایمنی خود و اعضای خانواده از کلیه خدمات ما بهره مند شوند و ساختمانی بی دغدغه و ایده آل را تجربه کنند.

از این به بعد رفع تمام دغدغه ها در کل ساختمانتان با ماست، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از بازدید اولیه رایگان ثبت درخواست نمایید.

مشاهده تعرفه و خرید طرح 

جهت آشنایی و بهره مندی از خدمات متنوع فنی و ایمنی طرح همیار مدیر ساختمان اینجا کلیک نمایید . 

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت