ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

خدمات انجام تعمیرات نمای ساختمان

خدمات ویژه و رفاهی(VIP)

خدمات انجام تعمیرات نمای ساختمان

نمای ساختمان، اولین بخش از هر ساختمان می باشد که به چشم هر بیننده ای می‌ آید. متاسفانه اگر خدمات انجام تعمیرات نمای ساختمان نادیده گرفته شود پس از گذشت چند سال از عمر ساختمان، نمای آن فرسوده شده و آن جلوه و زیبایی اولیه‌ خود را از دست می‌ دهد و ممکن است ساکنین و رهگذران را دلزده کند، زیرا نمای ساختمان نشان‌ دهنده‌ هویت ساکنانی است که در آن زندگی می‌ کنند. علاوه بر این، فرسودگی نما خطر سقوط مصالح را نیز به دنبال دارد. در چنین شرایطی ساکنین به فکر می‌ افتند تا نمای ساختمان خود را باز سازی کنند که امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

تعمیرات نما، یکی از مهمترین خدماتی است که امروزه افراد و ساکنین شهرهای کوچک و بزرگ به آن نیاز پیدا می‌ کنند. با توجه به اینکه نمای ساختمان، یکی از عناصر اصلی هر ساختمان در بحث زیبایی شناسی محسوب می‌ شود، محافظت از آن در برابر ایرادات ظاهری اهمیت زیادی دارد.
این مساله هنگامی که موجب بروز خطرات جانی برای افراد و رهگذران شود، اهمیت دو چندانی پیدا می کند. برای مثال هنگامی که سنگ‌ های بخشی از نمای ساختمانی ریخته باشد امکان ریختن سایر سنگ‌ ها نیز احتمال دارد و تعمیرات نمای ساختمان نه تنها از جهت زیبا سازی این بخش بلکه به جهت جلوگیری از خطرات احتمالی، ضروری می باشد.

تیم فنی و اجرایی ایمن تیک با بررسی و کنترل انواع نمای ساختمان ها (نمای سنگی - نمای شیشه ای - نمای آجری - نمای کامپوزیتی - نمای رنگ شده - نمای سیمانی و ...) تمام خرابی ها و عیب ها را که بعلت شرایط جوی و یا اسکوپ نکردن سنگ و یا آب بندی نکردن توسط نما کار در ابتدا، پدید آمده است را شناسایی کرده و قبل از وقوع هر حادثه ای و تحمیل هزینه های خسارت به افراد و ساکنین، اقدام به رفع مشکلات و تعمیر نمای ساختمان ها می نمایند.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیرات نمای ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت