ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی مخازن و آب مصرفی ساختمان

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی مخازن و آب مصرفی ساختمان 

دسترسی به آب شرب سالم یک نیاز اساسی و یک حقوق انسانی است. عبور آب از شبکه درهم پیچیده و طولانی خطوط انتقال، توزیع و سکون آن در مخازن ذخیره آب، کیفیت آب را کاهش می دهد. شبکه داخلی و محل های مصرف در ساختمان ها، آخرین بخش شبکه توزیع می باشند، از این رو بررسی مخازن و آب مصرفی ساختمان و تأمین و حفظ کیفیت آب ذخیره شده در داخل ساختمان ها اهمیت بالایی دارد. چرا که این مخازن می توانند یکی از مسیرهای ورود آلودگی به درون آب، قبل از مصرف باشند؛ جایی که دیگر هیچ گونه عملیات تصفیه و گندزدایی صورت نمی گیرد و اکثر افراد و ساکنین ساختمان ها از این امر مهم و حساس غافل هستند و برایشان اهمیتی ندارد، چه بسا مصرف آب آلوده می تواند منشا بسیاری از مشکلات و بیماری ها در افراد و ساکنین ساختمان ها باشد.

ایمن تیک با ابزاری کارآمد و مدرن، در بازدیدهای دوره ای از ساختمان شما آلودگی و کیفیت آب مصرفی مخازن ذخیره را بررسی کرده و تمام آلودگی های احتمالی را برطرف می کند تا خیال شما را از سلامت آبی که استفاده می کنید، راحت نماید.
ما برای کاهش دغدغه های شما در خصوص آبی که در ساختمانتان مصرف می کنید و جلوگیری از بیمار شدن افراد و ساکنین بعلت مصرف آب آلوده، خدمات و اقدامات زیر را انجام می دهیم:
1- بررسی استاندارد بودن مخازن آب ذخیره
2- بررسی و نظافت دوره ای مخازن آب مصرفی
3- بررسی آلودگی و کیفیت آب مخازن ذخیره
4- پیشنهاد نصب دستگاه تصفیه آب در ساختمان هایی که آلاینده و املاح مضرر دارند

جهت مشاوره، دریافت خدمات تست آلودگی آب و بررسی کیفیت آب مصرفی مخازن ذخیره ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت