ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی زنگ زدگی سطوح فلزی و لوله ها

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی زنگ زدگی سطوح فلزی و لوله ها

خوردگي مي تواند تاثيرات منفي مختلفي را بر روی سطوح فلزی و لوله ها بگذارد. اگر ساختارهاي فلزي دچار خوردگي و پوسیدگی شوند به ساختارهاي غير ايمن تبديل مي شوند که مي توانند منجر به حوادثي همچون فرو پاشي و فرو ريختگي شوند. با بررسی زنگ زدگی سطوح فلزی و لوله ها حتي باید خوردگي هاي کوچک را تعمير و حفظ کرد. هزينه مستقيم براي تعمير و حفظ خوردگي فلزات در جهان، تقريبا 2.2 تريليون دلار در سال است. مشکلات مربوط به زنگ زدگی و خوردگي در طول سه دهه گذشته در حال افزايش بوده و باعث کاهش طول عمر سيستم های لوله کشي و پوسیدگی سطوح فلزی در ساختمان ها می شود.
خوردگي و زنگ زدگي سطوح و لوله ها مي‌ تواند به خانه‌ هاي مسکوني، واحدهای تجاري، اداري و نيز مالکيت صنعتي و غيره خسارت وارد کند. در حالي که شما نمي‌ توانيد پيشرفت خوردگي و زنگ زدگي را مشاهده کنيد. دلايل متعددي برای رخ دادن زنگ زدگی و خوردگی در ساختمان ها وجود دارد. خوردگي و زنگ زدگي سطوح و لوله ها در ساختمان ها مي‌ تواند سال‌ ها اتفاق بيفتد، بدون آنکه قابل تشخيص بوده و ديده شود. بدترين کاري که مي‌ توانيد در هنگام مشاهده هر گونه خوردگي جزئي انجام دهيد اين است که آن را ناديده بگيريد، چرا که خوردگي به محض اينکه ناديده گرفته شود، به مشکل بزرگتري تبديل مي شود که منجر به تعميرات گران تر و پرهزينه تر مي شود.
ایمن تیک با بازدیدهای دوره ای و مدون از ساختمان شما، کلیه سطوح فلزی و شبکه لوله کشی آب و گاز را بررسی و بازدید کرده و در صورت مشاهده خوردگی و زنگ زدگی در آن ها، شما را از وجود آن ها مطلع ساخته و با جلب موافقت و رضایتتان کلیه مشکلات را برطرف نموده تا از بابت رفع خوردگی و زنگ زدگی در ساختمان تان آسوده خاطر باشید. 
لازم بذکر است هزينه برآوردي براي تعويض سيستم‌ هاي لوله‌ کشي که دچار خوردگي و پوسیدگی شده‌اند بسيار بالا است. پس اين مهم توسط بازرسين ايمن تيک مد نظر قرار گرفته و در صورت مشاهده کوچک ترين خوردگي و پوسيدگي، با روش هايي مناسب و کارآمد اقدام به رفع اين مسئله مي نمايند.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی خوردگی و زنگ زدگی سطوح فلزی و شبکه لوله کشی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت